Hynning tiks bäste i Jönköping, är det ironi eller vad är det frågan om....
Inlägg: 1182204
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Orkar inte med ännu en "hedersam" förlust.. vad f**n är det?! En förlust är e förlust.. en vinst är en vinst.. eller