timråhjärta: Okej, har alltid undrat över vad det egentligen är som händer där ute på isen. Nu förstår även jag.
Inlägg: 1182268
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Knylan:
Skönt med lite ironi så härpå kvällskvisten... ;-) Fortsätt så, då blir det fart på bloggen här!
Ibland tror jag dock att de mer har kramkalas och vänliga veckan och ge bort puckar är det viktigaste som finns... :-D
ha det bäst t nästa match
Skönt med lite ironi så härpå kvällskvisten... ;-) Fortsätt så, då blir det fart på bloggen här!
Ibland tror jag dock att de mer har kramkalas och vänliga veckan och ge bort puckar är det viktigaste som finns... :-D
ha det bäst t nästa match
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Glömde Challe som också ska ha en känga för sin coachning.
Hoppas de slantar upp för lill-kenta nästa år, där kan jag ta en förlust (även om det svider) för då vet man att det finns en tanke bakom coachingen.
Hoppas de slantar upp för lill-kenta nästa år, där kan jag ta en förlust (även om det svider) för då vet man att det finns en tanke bakom coachingen.