Inlägg: 1182299
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
MB:
Ja de verkar ju göra ett riktigt bra jobb. hoppas de kan överraska i år.
Grattis till en fin skalp, riktigt kul att Leksand fick sig en läxa.
Ja de verkar ju göra ett riktigt bra jobb. hoppas de kan överraska i år.
Grattis till en fin skalp, riktigt kul att Leksand fick sig en läxa.
De två är de som Timrå borde knyta till sig nästa år, då skulle jag jubla, de har en plan med allt runt laget, både offensivt och defensivt, inget jävla halvmessyr alá Challe i hans coachning speciellt i PP. Så javla förberedda på alla sitiuationer.