Inlägg: 1182309
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
mikenomad: Jag är beredd att hålla med. Sur som fan är jag över uteblivna poäng men jag tycker att laget som helhet gör en bra bortamatch. Jag tycker att trenden ser positiv ut, helt klart. Vi siktar på poäng mot ÄäorBeijjKeeooww i stället.
Faktiskt.