1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1182423

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Kakelmannen: Och den på Hynning var solklar.....???
det är ju just det som är "the point"...get it? Kuben blåste ju hej vilt och om han hade varit konsekvent hade det nog snarare varit 15 - 14 i utvisningar.

Sen måste man säga att HV är ruggigt "skickliga" på att spela på gränsen till interference i anfallszon och därmed göra "open ice" för sina kedjekompisar, exempelvis vid 4-3 målet, blev inte nr19 B Svensson interferad där? kanske, kanske inte...

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
erathoo: Hynning en ny Jonte ,inte verbalt ,men spel,,,,,messigt..vad är fel på karln

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
erathoo: sorry, 3-3 målet menade jag...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.