zita: sluta prata om backe, han behövs inte alls. Trodde äntligen att karljävlen var ett avslutat kapitel.
Inlägg: 1182445
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Olle: Trodde du fel... det är ju bra att du inte tycker han behövs. Hade Åkerlund fått stått igår kanske det varit så :). Men hoppas ju verkligen på att Lindbäck visar att han är den supermålvakt han sagts ska vara.