1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1182477

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
MB: Exakt....ett inlägg som på ett mycket bra sätt sammanfattar den verklighet vi som tikare har att se fram emot!

Vi spelar i högsta serien utan att göra bort oss nämvärt och kan då och då störa topplagen och vem vet, om det stämmer till nästintill 100% en säsong, de hyfsat billiga nyförvärven ger full utdelning, talangerna underifrån utvecklas över hövan och vi slipper skador, ja då kan vi kanske också gå riktigt, riktigt långt....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.