1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1182499

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
The great one: Vem blir gladare av en orelistisk målsättning? Konkurrerande föreningar kanske, Bagdad Bob var ju på humortapeten för ett antal år sedan.

Tilåter inte ekonomin supervärvningar utan att man måste ner och kolla vad som finns i Allsvenskan, då blir det svårt också. Om man ska se positivt på tabellen så ligger vi bara två poäng efter ett av de rikaste lagen.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous:

Vad är det som är en orealistisk målsättning? Att bli ett topp 4 lag?

En sak är säker, har vi inte målsättning att bli topp 4:a lag så kommer vi aldrig att bli det. Tror man på det man gör och kämpar för att nå dit så kommer man till slut vinna också.

Tur att du inte är den som ska leda TIK framåt med din negativa inställning.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous: Hur nära var det inte att vi slog ut HV71 i kvartsfinalen ifjol?
Vi kan skrälla och visionen är så klart att någon gång ta SM-guld.

Om Kalmar kan vinna Allsvenskan i fotboll, så kan Timrå vinna SM-guld i ishockey!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.