Inlägg: 1182499
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous:
Vad är det som är en orealistisk målsättning? Att bli ett topp 4 lag?
En sak är säker, har vi inte målsättning att bli topp 4:a lag så kommer vi aldrig att bli det. Tror man på det man gör och kämpar för att nå dit så kommer man till slut vinna också.
Tur att du inte är den som ska leda TIK framåt med din negativa inställning.
Vad är det som är en orealistisk målsättning? Att bli ett topp 4 lag?
En sak är säker, har vi inte målsättning att bli topp 4:a lag så kommer vi aldrig att bli det. Tror man på det man gör och kämpar för att nå dit så kommer man till slut vinna också.
Tur att du inte är den som ska leda TIK framåt med din negativa inställning.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous: Hur nära var det inte att vi slog ut HV71 i kvartsfinalen ifjol?
Vi kan skrälla och visionen är så klart att någon gång ta SM-guld.
Om Kalmar kan vinna Allsvenskan i fotboll, så kan Timrå vinna SM-guld i ishockey!
Vi kan skrälla och visionen är så klart att någon gång ta SM-guld.
Om Kalmar kan vinna Allsvenskan i fotboll, så kan Timrå vinna SM-guld i ishockey!
Tilåter inte ekonomin supervärvningar utan att man måste ner och kolla vad som finns i Allsvenskan, då blir det svårt också. Om man ska se positivt på tabellen så ligger vi bara två poäng efter ett av de rikaste lagen.