The great one: Ekonomin gör det orealistiskt.
Inlägg: 1182541
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous:
Självklart är ekonomin viktig, men om klubbarna som vi realistiskt sett skall kunna konkurera med, både ekonomiskt o resultatmässigt plockar in spelre efter spelare genom x-terna sponsorer, borde TIK kunna göra det oxå!
Tänker då på Brynäs-Luleå-Skellefteå o inte tror jag Modo har värvat klart heller.....(Vad kostar ett missat slutspel, eller ännu värre degradering?)
Självklart är ekonomin viktig, men om klubbarna som vi realistiskt sett skall kunna konkurera med, både ekonomiskt o resultatmässigt plockar in spelre efter spelare genom x-terna sponsorer, borde TIK kunna göra det oxå!
Tänker då på Brynäs-Luleå-Skellefteå o inte tror jag Modo har värvat klart heller.....(Vad kostar ett missat slutspel, eller ännu värre degradering?)
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Anonymous:
Då få vi väl se till att skaffa fram bra ekonomi. Vi kan ju inte ge upp bara för att vi inte har samma ekonomiska resurser (i dagsläget) som andra lag.
Ingenting är orealistiskt.
Då få vi väl se till att skaffa fram bra ekonomi. Vi kan ju inte ge upp bara för att vi inte har samma ekonomiska resurser (i dagsläget) som andra lag.
Ingenting är orealistiskt.