Inlägg: 1182596
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
stefan jalonen: som vadå. korgboll . de kan väl knappast ta speciellt mycket ekonomi från timrå
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Släpp den här tråden nu, detta är historia. Nu måste vi, precis som spelarna, ladda om och se framåt mot nästa match. Nu gäller Rögle-TIK, en match vi inte får förlora:
Dessutom har de ju inte en massa annan sport som konkurrerar på samma nivå. Här har vi ju en hel hög sporter på elitnivå.