Ja, Rögle är onekligen rätt sugiga. Tyvärr är Timrå löjligt ineffektiva, plus att man som bonus är svajiga som satan defensivt. Ser ingen röd tråd alls i spelet. Sånt här övertag som Timrå har nu är närmast en definition av "chimär". Ser tredje perioden likadan ut har Rögle ändå minst 50% chans att vinna.
Nä, hörrni. Nu är det dags att ta tag i den här säsongen på allvar. Ge mig konsekvens, över hela banan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ser ingen röd tråd alls i spelet. Sånt här övertag som Timrå har nu är närmast en definition av "chimär". Ser tredje perioden likadan ut har Rögle ändå minst 50% chans att vinna.
Nä, hörrni. Nu är det dags att ta tag i den här säsongen på allvar. Ge mig konsekvens, över hela banan.