1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1183096

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Laken:

Klockrent med en analys när du inte sett en minut av matchen... Jag tycker spelarna visade att man ville vinna idag, men det räckte inte. Det håller inte att inte ta poäng på bortaplan. Nu blir det halvkrisderby mot Modo på torsdag!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Blizzard & The great one: Analysen är ju att de inte tog poäng borta - som vanligt.
Spelar ingen roll hur själva matchen ser ut, på något sätt lyckas de alltid förlora ändå!
Lika bra att Challe erkänner detta.

Nu har vi fått den usla start jag befarade (efter att ha sett matchprogrammet) och det är halvkris redan!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.