RTS: Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen: Det här börjar mer och mer likna säsongen 05/06. Skillnaden mot för den lär väl i slutändan bli den att nu har vi inte råd att värva oss kvar.
Inlägg: 1183117
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Ambroo: Ja det lutar starkt åt 05/06-scenariot.
Jag är dock inte ett dugg förvånad. Har varnat för att det här kommer bli en grisigt tuff säsong. Och det mesta talar ju för att så blir fallet. Om man säger så.
Vi räcker inte till. Vi är för artiga. Vi behöver tyngd/målgörare.
Jag är dock inte ett dugg förvånad. Har varnat för att det här kommer bli en grisigt tuff säsong. Och det mesta talar ju för att så blir fallet. Om man säger så.
Vi räcker inte till. Vi är för artiga. Vi behöver tyngd/målgörare.