Inlägg: 1183119
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
JimmyH: tack för det!!
det är tufft nu men timrå har väl inte massa jävla medgångs supportrar som hv?
nu börjar det bli riktigt viktigt med stöd ju! vi lär väl fortsätta brinna för timrå även om lindbäck å challe inte är på topp!
det är tufft nu men timrå har väl inte massa jävla medgångs supportrar som hv?
nu börjar det bli riktigt viktigt med stöd ju! vi lär väl fortsätta brinna för timrå även om lindbäck å challe inte är på topp!
Jag ber dig genast att sluta.