Inlägg: 1183165
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
TimråikPower: Men vi blir iallafall inte sämre. sedan behöver vi en forward av Landslagsklass.
Det är inte säkert att det blir något bättre alls av att Sonnenberg och Caslava ansluter till laget. Vi ska inte luta oss tillbaka och känna lugnet när dom dyker upp. Vi FÅR INTE göra om "Zäta-missen" !!!!!!!!.
Alla måste samarbeta och visa hjärta för att detta ska fungera.