Skarin: På SCA-cupen pratade du om en arena i hamnen. Behövs det verkligen för att spela i Allsvenskan.
Inlägg: 1183183
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Moverare: Rätt läge att kliva in i, fast det är klart... Att en sån som du saknar tajming är väl ingenting som överraskar, men däremot att du kan stava.