Ambroo: Stava är jag inte särskilt bra på, vad som timing däremot ligger i betraktarens ögon.
Inlägg: 1183193
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Nä, nu ska jag dra mig mot sängen och drömma om blå segrar, både i hockey och fotboll. Ni får väl försöka drömma om nåt bra ni också, som kanelbullar.