Inlägg: 1183250
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
htikare: det känns skönt att dom kommer på torsdag till Modo matchen för det har stått så att läsa?! har dom kommit eller när...jag undrar fortfarande,segrarna kommer snart!!!!
+ 1
ja menar hon överaskade ju ändå i slutet har jag för mig gentemot vargen o övrigt wolfpack...
vi får väl int kast in hatten el.den röda kepsen än men man önskar att de fem sex matcher som återstår innan sonneberg o Caslava ansluter går fort som... o ger några poäng.
tycker inte spelarmaterialet egentligen är dåligt men spelet i år specielt ända från starten mot Brynäs känns lite planlöst nervöst o utan system för att lösa upp knutarna förr visste man hur snabba systemuppspel satt där i märgen att ta sig in i anfallszon gemensamt o rappt även fast vi inte direkt hade bara stjärnor då heller så kan väl inte var så illa att Challe o Nygge glömt den gamla go-go-timråstilen o borde sätta sig o se lite på gamla spelklipp...jaja vi får sämpa vidare i de tunga snödrivorna o den vassa motvinden i år..