PEAP: Jag känner juh likadant... men kan ändå vara hyfsat sansad...
Inlägg: 1183278
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Tycho: Inte alla som klarar av det. Men jag håller med dig om att alla borde kunna skriva lite mer nyanserat, trots tunga förluster.
Mot 3 pinnar på torsdag !
För övrigt passade ditt "Lander är kung !" väldigt bra igår. Han tar verkligen ansvar, kanonmatch igår.
Mot 3 pinnar på torsdag !
För övrigt passade ditt "Lander är kung !" väldigt bra igår. Han tar verkligen ansvar, kanonmatch igår.