Foyn: Kommer på mig själv, efter 6-omgångar jagar man att rätt lag ska förlora i dom andra matcherna....Obra! Vi får nog börja vinna lite själv till att börja med. Men en sak är säker, det enda som talar för Modo på Torsdag, är att dom själv tror att dom gjord en bra match i kväll....(Det är ju en fördel!)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kommer på mig själv, efter 6-omgångar jagar man att rätt lag ska förlora i dom andra matcherna....Obra! Vi får nog börja vinna lite själv till att börja med.
Men en sak är säker, det enda som talar för Modo på Torsdag, är att dom själv tror att dom gjord en bra match i kväll....(Det är ju en fördel!)