1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1183776

Sv: Apropå nånting...
lincoln: Jag tänkte mera på deras allmänt tunga poängtappartrend. Miljonskulder och ändå på kvalplats. Men matchen mot VIF går i Closetta Center jomenvisst.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Från expressen:

"Sanny Lindström har alltid varit en fighter och alltid gått in för att vinna. Men även Lindström blev förvånad när han kom hit.
- Vi hade vunnit hemmapremiären mot Rögle. Och jag var nöjd med segern. I Timrå var vi alltid nöjda när vi vunnit. Men Jesper Mattsson var förbannad. Det var detaljer i spelet som inte varit bra.
Sanny ler när han berättar:
- Så det där med vinnarkultur i väggarna, så är det faktiskt här"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...