JimmyH: Vem passar målet imorgon? Vet du det? Jag gillar Lindbäck men han behöver vila o o ladda om. Jag hoppas på Åke men man vet ju aldrig med Challe. Förresten har Mika nånting att säga till om i målvaktsuttagningarna?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag gillar Lindbäck men han behöver vila o o ladda om. Jag hoppas på Åke men man vet ju aldrig med Challe.
Förresten har Mika nånting att säga till om i målvaktsuttagningarna?