1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1183892

Sv: Apropå nånting...
Boorks chattade också... Bland annat om detta:

"Blul: vilken spelare är seriens besvikelse så här långt?
Leif Boork: Vad har Jonathan Hedström åstadkommit?"

"Challe: Har DIF litat för mycket till Bremberg tidigare år, eller har man ett mycket bättre lag iår?
Leif Boork: Fredrik Bremberg har en glidarmentalitet som jag tror är mer skadlig för det lag han spelar i än de poäng han gör är till glädje."


Hynning och Anger kan jag tycka har en glidarmentalitet... Hoppas bli motbevisad imorgon!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Laken: Vad gäller Brembergs betydelse för ett lag litegrand på vilka andra spelare som ingår i laget. Jag vidhåller fortfarande att Bremberg är en spelare som i elitseriesammanhang alltid levererar + att han ofta får med sig någon spelare till som toppar sin förmåga. Måhända har han en glidarmentalitet, men samtidigt har karln en grym förmåga att hamna högt i mål/assist-ligan.

En Bremberg i Timrå (utopi i och för sig) skulle smaka mumma.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer