ernie eagle: Hmmm, finns det ngt i SK:s stadgar om misstroendevotum..? För att ta Dig på allvar fortsättningsvis vill vi nog se muggen krossas och tröjan brännas, kanske som pausunderhållning på premiären... :D
Jag trodde jag var pinsam med min Brynäströja som 6-åring men detta tar priset...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag trodde jag var pinsam med min Brynäströja som 6-åring men detta tar priset...