Redax 2: Är det så allvarligt? Jag missbrukar ju inte min ställning! Senast jag var synlig med t-shirten med björngapet på var nog år sedan och mig veterligen så har jag inga känslor för klubben i norr när dom möter Timrå!
Har du kontrollerat vad kassörn smyghåller på för lag då? Jo just det...Lule
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har du kontrollerat vad kassörn smyghåller på för lag då? Jo just det...Lule
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT!