Inlägg: 1184418
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
timråhjärta: Man måste försöka med alla medel.
Man måste komma ihåg att Timrå är både Challes och Linkans premiär i deras nuvarande positioner. Nästa gång hoppas jag man anställer folk med lite mer yrkesrutin så att säga. Det här är bara för jävla bedrövligt.
Sparka Challe!
Man måste komma ihåg att Timrå är både Challes och Linkans premiär i deras nuvarande positioner. Nästa gång hoppas jag man anställer folk med lite mer yrkesrutin så att säga. Det här är bara för jävla bedrövligt.
Sparka Challe!
snälla hoppas det vänder...
sparka Challe hjälper nog inte, laget är som det är det...
*suck*