RocknRolf2: Så förbannat trött på ditt gnäll!
Inlägg: 1184420
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Edgar Brun: Roffe är en dålig förlorar men en jäkligt bra vinnare, precis som mig förövrigt.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Edgar Brun: Det är bara att skrolla förbi. Om nån timme är jag färdig för ikväll. Det spelar ändå ingen roll, Timrå väljer att satsa på nollor och hur mycket man än säger "NEJ NEJ NEJ" när dem rekryteras så blir det ju självklart så ändå.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Nu j-vlar kör vi i sista !
Aggresivitet !! Ilska !! Kööööööööör !!!!!!!!!!
Aggresivitet !! Ilska !! Kööööööööör !!!!!!!!!!