1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184427

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08

RocknRolf2:Jag gör allt för att hålla mig lugn, det har jag lovat min sambo, men visst är det tragiskt att se hur vi faller igenom.

Nu skall jag vara dyngpossitiv: idag blir det poäng.

En sak är säker Gabbe är ingen Johan Andersson, långt därifrån, eller hur Jimmy.

Jag är inte säker att  blir nå bättra av att sparka Challe, inte i detta läge.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08

RTS: Jag trodde det skulle ta tid, men Lander är redan förbi MPS.

I våras blev man halvt idiotförklarad när man skrev det.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.