Det är fan så man börjar böla nästan!!!!!
Inlägg: 1184469
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Kattgubben: helt otroligt.... jag börja sakta men säkert tappa den fina tro jag hade inför denna säsong....