Hemskt...Ridå!
Inlägg: 1184471
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Om man ska se något positivt i detta är ju ATT NÅGOT MÅSTE JU FÖR FAN HÄNDA I LAGET OCH I LEDNINGEN, VAD I HELVETE HÅLLER DE PÅ MED........
Tror nog att RR2 har rätt, Challe är rökt, ingen har förtroende för honom, annars uppträder man inte så här.
Tror nog att RR2 har rätt, Challe är rökt, ingen har förtroende för honom, annars uppträder man inte så här.