MB: Det värsta är att på hemsidan kan man fortfarande hitta att våran målsättning för i år är att gå till Final.....
Inlägg: 1184530
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Bigthelin: Hahaha...det är ju fan patetiskt, har de ingen verklighetsförankring????