Redax 2: Jag är svag för Mörrum och Tyringe jag. Inga favvogäng för Ängelholmare enligt Skåne-TIK:aren Cartman.
Jag kan inte säga att jag varit särskilt svag för något annat av de nuvarande elitserielagen. Brukar ibland bestämma mig för ett lag i SM-finalen. Höll på Timrås farmarlag Björklöven när de tog guld till exempel. SSK:s guld mot DIF gladde mig också. Modo med Freddan i målet i finalserien mot Mif.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan inte säga att jag varit särskilt svag för något annat av de nuvarande elitserielagen. Brukar ibland bestämma mig för ett lag i SM-finalen. Höll på Timrås farmarlag Björklöven när de tog guld till exempel. SSK:s guld mot DIF gladde mig också. Modo med Freddan i målet i finalserien mot Mif.
I år var det ju aldrig spännande.