Rooster23: håller med... och skulle det hända att vi går till final så får vi ta det problemet då tycker jag!
Inlägg: 1184662
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Bigthelin: Då skickar vi hem dem. Timrå har ändå inget i en final att göra....*L*