1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184849

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Skarin: Antagligen har dem väl gått ner lite i lön. Och vi hade väl haft råd med Tenkrat om vi velat, bara att vi hoppades få hans prestanda i en kille som Anger istället.

Fan, man skulle ha behållt Tenkrat och Sundh trots allt. Även om de inte var billiga och inte producerade järnet så gjorde de alltid ett bra jobb. Om inte annat för att få lite kontinuitet. Oavsett hur det går nu kommer det bli samma jävla visa nästa säsong igen, halva laget bort.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
RocknRolf2: Ut med 10, in med 10. Var så säker. På ett ungefär.

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08

Skulle inte förvåna mig ett skit om det skulle visa sig att några av spelarna kör med divalater, igen nämnd ingen glömd om man säger så.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.