1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185123

Sv: Apropå nånting...
Laken: Dålig form... Styf kommer bli bättre vad det lider. Även när han är helt ur slag är det ju trevligt att se att han kan rädda poäng åt laget. Jag är desto mer orolig över andra backar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag tycker Styf tillhör våra sämre backar i dagsläget och så ska det INTE vara. Inte heller Mattis Karlsson imponerar.

Istället är Sebbe bäste back, Moe godkänd och Skogs har gått framåt!

Upp och nedvända världen!

VAKNA ETABLERADE SPELARE - TA ERAT ANSVAR!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.