Laken: Dålig form... Styf kommer bli bättre vad det lider. Även när han är helt ur slag är det ju trevligt att se att han kan rädda poäng åt laget. Jag är desto mer orolig över andra backar.
Inlägg: 1185123
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Jag tycker Styf tillhör våra sämre backar i dagsläget och så ska det INTE vara. Inte heller Mattis Karlsson imponerar.
Istället är Sebbe bäste back, Moe godkänd och Skogs har gått framåt!
Upp och nedvända världen!
VAKNA ETABLERADE SPELARE - TA ERAT ANSVAR!!!
Istället är Sebbe bäste back, Moe godkänd och Skogs har gått framåt!
Upp och nedvända världen!
VAKNA ETABLERADE SPELARE - TA ERAT ANSVAR!!!