Redax 2: Har suttit och expressplöjt genom några dagars inlägg på HS. Märkligt mycket basket, fagemo och annat meningslöst.
Dina funderingar om att Prins Bertil har en loge i Globen är väl inte konstigare än att miljonärer hyr kryptor på ödsliga kyrkogårdar när de kilar vidare... Vill man vila i lugn och ro så måste väl hockeygloben vara helt perfekt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dina funderingar om att Prins Bertil har en loge i Globen är väl inte konstigare än att miljonärer hyr kryptor på ödsliga kyrkogårdar när de kilar vidare... Vill man vila i lugn och ro så måste väl hockeygloben vara helt perfekt.