Nu kör vi!
Inlägg: 1185403
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
The great one: Jag går inte helt utan förhoppningar idag. Eller förhoppningen är väl att dom ska spela bra hela matchen igen. Allt annat skiter jag i just nu.
Kom igen nu Timrå!
Kom igen nu Timrå!