1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185568

Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
RocknRolf2: Meunier bra? Jaja, jag säger då det ja. Det är bara att inse att vi ser saker lite annorlunda här i hockeylivet. Själv så tycker jag att Corso är en riktig klasslirare och få spelare ens kommer i närheten av vad han bidrar med på isen, utanför har jag ingen aning om vad han tillför.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Johnny Hazard: Han tekar helt okej ikväll och jobbar bra. Sen vill jag att du kör hans byte vid Timrås 5-1-målet i slow motion, var inte det bra så vet jag inte...

Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Johnny Hazard: Laurent Meunier är en spelare som växer i mina ögon. Det började han göra mot Modo. Utan hans arbetsinsats i tredje perioden hade vi stannat kvar på två mål. Meunier tände laget och han fortsatte på den inslagna vägen i dag. Briljant i bytet där Anger fick sätta 5-1-pucken. Först ned defensivt och jobbade tillbaka pucken, sedan startar han ett anfall där han plockar bort två Linköpingsspelare och lämnar öppen gata för Anger. Meunier var riktigt bra i dag, likaså mot Modo! Fortsätter han att hålla den här klassen är jag fullt nöjd med honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer