Meriter å meriter... Alla måste ju ha en start någon gång eller hur? Om man bara ska gå på meriter så kommer det ju aldrig att komma in nya spelare...! Visst är Philippe ute och åker i storm väder runt kassen men han får sitta i båset om han vill bara han inte släpper in några onödiga mål! För det är ju vad han ska göra...rädda puckarna!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om man bara ska gå på meriter så kommer det ju aldrig att komma in nya spelare...!
Visst är Philippe ute och åker i storm väder runt kassen men han får sitta i båset om han vill bara han inte släpper in några onödiga mål! För det är ju vad han ska göra...rädda puckarna!