Inlägg: 1186988
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Olle: Hockeyspelare är i allra högsta grad OFFENTLIGA PERSONER i den stad där de lirar hockey. De har ett väldigt stort ansvar att uppföra sig exemplariskt. Om de sitter hemma och super eller går på krogen och super sig rund och nöjer sig med detta och sedan tar en taxi hem så vore det ingen sak här i världen.
Men när tjafsar med vanligt folk i krogkön, kastar mat på gästerna, uppträder stökigt mot barpersonal och ordningsvakter och inte kan ta en tillrättavisning eller för den delen en avvisning som en riktig man då har man definitivt överskridit sina befogenheter med råge. Negativ publicitet är ingenting som det skall tas lättvindigt på.
Man behöver inte plocka fram sina animaliska gener bara för att man är full och uppträda som en struts.
Men när tjafsar med vanligt folk i krogkön, kastar mat på gästerna, uppträder stökigt mot barpersonal och ordningsvakter och inte kan ta en tillrättavisning eller för den delen en avvisning som en riktig man då har man definitivt överskridit sina befogenheter med råge. Negativ publicitet är ingenting som det skall tas lättvindigt på.
Man behöver inte plocka fram sina animaliska gener bara för att man är full och uppträda som en struts.
Vem fan har inte tagit en drängfylla, vem fan har inte suttit i fyllecell och vem fan har inte problem som inte angår någon annan?