Inlägg: 1187037
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Men skaffa dig ett liv för helvete! Det där var det mest pinsamma jag läst sen Friggebo ville sjunga "We shall overcome"
Sv: Silly Season 09/10
Asså va fan äre frågan om här inne ? snack om polisanmälan o hela kittet vafan.
Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Polisanmäl mig bara. Varsågod. Jag står för det jag har sagt. Men innan dess kan väl någon arbetsgivare ge mig ett jobb först annars blir det rätt tandlöst att sätta dit mig. Några ekonomiska eftergifter lär de ju knappast bli tal om.
www.polisen.se/Vasternorrland/system/Formular/Epost-polismyndigheter/E-post-Polismyndigheten-Vasternorrland/
Med IPRED så finn ju allt lagra också så även om moderator tar bort finns det att tillgå.