Inlägg: 1187103
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Sorgligt snack som varit härinne. Det är verkligen på gränsen om vad som ska få finnas kvar o inte.
Finns det inga som har någon som helst självinsikt om vad man kan sprida för skadligt o dåligt skvaller utan som några som helst proportioner?
Vissa kna man skydda o inte snacka skit om eftersom man har gjort "offentlig förbön", eller vad man nu ville kalla det, trots pissning o fylla på offentliga platser.
Mig veterligt gjorde Mathias ett offentligt framträdande o bad om ursäkt också. Då borde det räcka o var tyst om det också!
Värva karln o knip käft när det gäller allt skitsnack!
Finns det inga som har någon som helst självinsikt om vad man kan sprida för skadligt o dåligt skvaller utan som några som helst proportioner?
Vissa kna man skydda o inte snacka skit om eftersom man har gjort "offentlig förbön", eller vad man nu ville kalla det, trots pissning o fylla på offentliga platser.
Mig veterligt gjorde Mathias ett offentligt framträdande o bad om ursäkt också. Då borde det räcka o var tyst om det också!
Värva karln o knip käft när det gäller allt skitsnack!
Jag vill samtidigt förtydliga att jag inte vet någonting om Mathias Månsson förutom det jag har sett på isen. Min avsikt med detta inlägg är inte att smutskasta honom utan det är en tolkning jag gjort av det som skrivits i forumet.