Jag tycker dock inte att det är motiverat med mer än ett 1-årskontrakt. Han känns absolut inte som en spelare man bör binda upp på ett långtidskontrakt.
Inte med Jonte i färskt minne.
Och för att dra en paralell om vi rent hypotetiskt kan bortse från åldern, skulle någon sticka åt Robert Burakovsky ett treårskontrakt?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Håller med.
Jag tycker dock inte att det är motiverat med mer än ett 1-årskontrakt. Han känns absolut inte som en spelare man bör binda upp på ett långtidskontrakt.
Inte med Jonte i färskt minne.
Och för att dra en paralell om vi rent hypotetiskt kan bortse från åldern, skulle någon sticka åt Robert Burakovsky ett treårskontrakt?