Olle: Tycker de mer är vissa timråspelare som just nu passar bättre in i kategorin idiot än vinnerborg.
Inlägg: 1187487
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Snoop: Absolut! Det brister i kompetens och det har synts hela säsongen. Mer hos vissa än andra. Det finns dökött i truppen, inget snack om den saken.