Inlägg: 1187584
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Jesper, Starkov, Skogs, Granath, Munier..
Det är bara att skicka dem till Sundsvall. Ingen av dem håller elitserieklass.
Det är bara att skicka dem till Sundsvall. Ingen av dem håller elitserieklass.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Och va faan har de andra överbetalda gjort? PP är ju något som bara de "stora" får spela;))
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Spelet tycker jag egentligen inte är så uselt, vi hade kunna varit med här om det inte vore för några spelare som inte hör hemma i Timrå IK.
Jespers sista match i Timrå? Allt annat är fullkomligt oacceptabelt.