Inlägg: 1188011
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Hahl Bundy:
Du har helt rätt, tåget går fortare än vad man vill tro.
Det gäller att "positionera sig" i tabellen, och man hade ju hoppats att vår position skulle vara högre.
Jobbigt med de här måstematcherna hela tiden. I morgon mot ett Djurgården som är i samma position....obehagligt.
Att må illa har blivit ett normaltillstånd de sista veckorna....
Du har helt rätt, tåget går fortare än vad man vill tro.
Det gäller att "positionera sig" i tabellen, och man hade ju hoppats att vår position skulle vara högre.
Jobbigt med de här måstematcherna hela tiden. I morgon mot ett Djurgården som är i samma position....obehagligt.
Att må illa har blivit ett normaltillstånd de sista veckorna....
Jag mår illa.
Det känns som att tåget börjar gå, alla vet hur lång tid det tar att äta ikapp förlorade poäng, det tar minst 10-15 omg. förutsatt att vi börjar ta 3 poängare nån gång.