Inlägg: 1188025
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2:
Jag är betydligt mer förlåtande än dig, dock håller jag med dig om Samuelsson. Är väl rimligt att han försvinner om vi får Månsson. Vi har ju Corso, Meunier, Lander, Gabriel på centersidan. Dessutom kan Sonnie spela center.
Jag är betydligt mer förlåtande än dig, dock håller jag med dig om Samuelsson. Är väl rimligt att han försvinner om vi får Månsson. Vi har ju Corso, Meunier, Lander, Gabriel på centersidan. Dessutom kan Sonnie spela center.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2:
Folk får säga va fan de vill, Jag håller med dig till 100%
Folk får säga va fan de vill, Jag håller med dig till 100%
Tomas Skogs gnager också. Så här nu när jag har smält matchen över en natts sömn så är det fortfarande bara att krasst konstatera att Tomas Skogs måste bort från Timrå IK. Det måste finnas någon desperat klubb där ute någonstans som är intresserad av att ta över eller låna killen. Vi kan inte ha så dyra spelare som är så dåliga. Gör nånting för fan! Visa handlingskraft eller byt yrke!