Tycho: Jo, i kvalserien kanske det blir både slag om Västernorrland och insamlingar....
Inlägg: 1188143
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Även Challe inser det allvarliga i det läge vi befinner oss i!
Vinst är ett måste i morgon.
Vinst är ett måste i morgon.