MIKE66; Jag får väl hålla koll på dej så du inte går vilse i Storsta´n. Timrå är väl inte din starkaste sida. Vi får väl starta med en historisk rundvandring i Timrå, så du får rätta känslan innan matchen. Vi börjar i Fagervik sedan Sörberge o.s.v. Timrå vinner förövrigt med 3-2 efter straffar. Timrå IK är dom bästa !.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag får väl hålla koll på dej så du inte går vilse i Storsta´n. Timrå är väl inte din starkaste sida. Vi får väl starta med en historisk rundvandring i Timrå, så du får rätta känslan innan matchen. Vi börjar i Fagervik sedan Sörberge o.s.v.
Timrå vinner förövrigt med 3-2 efter straffar.
Timrå IK är dom bästa !.