Inlägg: 1188954
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
The Fat Bastard: Som modo spelar så är vi på god väg dit vi också och Södertälje har 2-2 mot Skellefteå så nu är både modo och timrå på kvalserieplats.
KUL! Vi Västernorrländningar håller snart till i Alsvenskan. :)